Cea mai mare colectie de panorame 360 grade din România: TransilvAeroShow 2010 Zborul IAR99 Soim vazut de pe aripa unui IAK
RomanaDeutschEnglishFrancaisEspanol
Afișează toate >  TransilvAeroShow 2010 > Zborul IAR99 Soim vazut de pe aripa unui IAK

TransilvAeroShow 2010   -   Zborul IAR99 Soim vazut de pe aripa unui IAK        14.08.2010          Arată pe hartă                             

Extra 300 al Hawks of Romania

Cockpitul Extra300 al Hawks of Romania

Elicopterul EC135 al Direct Aero Services

Cockpitul elicopterului AeroServices, Eurocopter EC135

Zborul IAR99 Soim privit de ministrul Radu Berceanu

Zborul IAR99 Soim vazut de pe aripa unui IAK

Intre cockpitul si aripa unui IAK

Zbor al MIG21Lancer vazut de la elicea unui IAK

Intre avioanele concurentilor la Grand Aero Challenge

Planor biloc IS28B2

De pe coada unui planor

Avionul Corvus al pilotului italian Francesco Fornabaio

Demonstratia elicopterelor Puma ale Armatei

Elicopterul Realitatea TV, Eurocopter EC135

Cockpitul elicopterului Realitatea, Eurocopter EC135

Scara de urcare in Elicopterul Realitatea

Zborul unui Extra300 vazut de la coada elicopterului Realitatea

Cockpitul elicopterului Politiei, Eurocopter EC135

Interiorul avionului de transport al parasutistilor

Elicopterul Politiei si al Special Air Services

Ambulanta Smurd si autospeciala Pompierilor

Interiorul autospecialei de Pompieri

Interiorul ambulantei SMURD

Elicopterul Unitatii Speciale de Aviatie

In timpul pauzei

Parasutistii Aeroclubului Roman

Elicopterul Dauphin al Special Air Services

Radu Berceanu si pilotul Ioan Mateiu

Dezvoltarea acestui avion de antrenament avansat şi atac uşor a fost demarată în anii '70, fiind primul avion reactiv proiectat şi realizat integral în România. Primul prototip realizat a efectuat primul zbor în 21.12.1985. IAR-99 este un avion integral metalic, simplu din punct de vedere constructiv. Au fost construite 3 prototipuri unul dintre acestea fiind folosit pentru testele de anduranţă. Avionul are o foarte bună manevrabilitate şi este considerat unul dintre cele mai bune avioane din clasa sa. Motorul turboreactor, Rolls-Royce Viper 632-41, foarte robust şi fiabil şi simplu, este acelaşi care a echipat avionul de atac IAR-93. Avionul este în producţie pentru Forţele Aeriene Române, iar versiunea modernizată IAR-99 Şoim este echipată cu un sistem de avionică foarte similar cu cel de pe MiG-21 Lancer.
Toate cele 28 de panorame de la acest eveniment le puteti viziona aici!

mărime: 1.62 MB